Звіт по опитуванню науково-педагогічних працівників кафедри філософії історико-філософського факультету щодо освітньо-наукової "Теоретична та практична філософія" другого (магістерського) рівня освіти.

   Центром моніторингу якості освіти було проведено опитування серед науково-педагогічних працівників кафедри філософії історико-філософського факультету щодо ОП "Теоретична та практична філософія" ОР Магістр. В обговоренні взяли участь викладачі, що забезпечують освітній процес в магістрантів. В опитуванні викладачі вказали, що за час проведення дистанційного навчання застосовують різні онлайн-платформи для проведення занять, зокрема такі як Google Meet, Moodle, Zoom, Курсера. В формуванні системи критеріїв оцінювання та методів формування матеріалів - 75% враховують думку здобувачів овсіти (25% частково). 87,5% опитуваних повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і керуються цим принципом. А 50% викладачів вважають, що здобувачі освіти повністю дотримуються принципів академічної доброчесності. 87,5% опитуваних вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за освітньо-науковою програмою "Теоретична та практична філософія".   

   З-поміж проблем з якими стикаються педагогічні та науково-педагогічні працівники під час освітнього процесу є насамперед недостатність технічного забезпечення або недостатній його рівень. А основними рекомендаціями, які зазначили викладачі є ревізія освітніх компонент, що вивччаються на освітньо-науковій програмі (наприклад, введення таких компонент як "Філософія комунікації", "Сучасна філософія науки" тощо). Більш детально зі звітом та результатами опитування можна ознайомитися тут