Відкрита лекція Облової Людмили Анатоліївни відбулася 01.12.2021 о 14.00 та тему: «Метафізика тілесності. Онтологічний вимір тіла і плоті».

     "23 листопада 2021 року відвідав цю лекцію з дисципліни «Метафізика і онтологія», яка відбулася онлайн (платформа Ґуґл Міт) для студентів 3 курсу спеціальності «Філософія», група 3 філос. історико-філософського факультету, V і VI пари (14:00 – 15:20 та 15:30 – 16:50).

     Дана лекція Людмили Анатоліївни розрахована на 4 академічні години, причому перше заняття являє собою постановку відповідної проблеми та її історико-філософський огляд, друга має переважно конкретно-теоретичний та прикладний характер. Студентам було представлено одне з найважливіших першоджерел – український переклад книги Антонена Арто «Театр і його Двійник», виданий цього (2021) року. Значною перевагою викладу змісту заявленої теми, особливо у прикладній частині, стало наведення прикладів з повсякденного життя, які мають пряме відношення до специфіки проявів та осмислення тілесності. Варто відзначити також показовий психологічний момент: лекція справила враження зустрічі у товаристві однодумців. У цьому серед іншого проявився авторський стиль викладання Людмили Анатоліївни.

     Щодо можливих зауважень, то вони мають характер побажання більшої інтерактивності (на лекції мав місце монолог викладачки). Зрештою, характер заняття зумовлений як авторським стилем роботи викладачки, так і об’єктивними чинниками, передусім, часом його проведення. Дане побажання не є суттєвим і не впливає на високу оцінку заняття".

к.філос.н., доцент - Б.К. Матюшко

      "Відкрита лекція Облової Л. А., що відбувалася 01.12.21 о 14.00 та тему: «Метафізика тілесності. Онтологічний вимір тіла і плоті» може отримати від мене тільки позитивні відгуки. Лекція була цілком філософічна, якісна та розкрита в повній мірі. Всі питання були представлені у вигляді глибоких розмірковувань, в той же час сповнені доступними прикладами. Це можна розглянути і як недолік, в тому сенсі, що лекція межувала не грані лекції і філософської рефлексії. Проте в той же час, як на мене, вона направлена на сучасного студента, які завжди виходять за рамки рамок. Тому на мою думку лекція дійшла до адресата – студентської аудиторії в повній мірі".

к.філос.н. - В.В. Пономаренко

   "Відкрита лекція Облової Л.А., що відбувалася 01.12.21 о 14.00 та тему: «Метафізика тілесності. Онтологічний вимір тіла і плоті» продумана структурно, матеріал викладався по мірі його ускладнення з наведенням прикладів, які суттєво спрощували розуміння студентами досить складної теми. Тому лекторці, на мій погляд, вдалося досягти основної мети - сформувати загальне уявлення про проблему та висвітлити основні вектори її розвитку. Разом з тим, лекція проводилась здебільшого у форматі монологу викладача без активного залучення аудиторії до обговорення проблемних для засвоєння аспектів, зокрема таких як, наприклад, співвідношення тіла і плоті, співставлення метафізичного та феноменологічного аналізу тілесності тощо. Відповідно, оцінка лекції позитивна із зауваженням щодо включення діалогічної складової у лекційні заняття".

д.філос.н., професор - Т.П. Глушко

     Відгук  на відкриту лекцію к.філос.н., доцента Облової Л.А. на тему: «Метафізика тілесності. Онтологічні виміри тіла та плоті» (Освітня компонента «Метафізика і онтологія», Історико-філософський факультет, 3 курс , група 3 філос) , 8.00-9.20, лекція відбулась 01.12.2021 року, 15:30-16:50.

Навчальний матеріал лекції був підібраний відповідно до програми з даної дисципліни. Викладач на початку заняття (після того як озвучила його план),  розповіла про літературу з даної теми, що відразу зацікавило студентів та сприяло їхньому налаштуванню на сприйняття лекційного матеріалу. Людмилі Анатоліївні вдалось досягти основної мети лекції, а саме: показати різницю між тілом та плоттю. Для кращого розуміння та пояснення лекційного матеріалу лекторка наводила багато цікавих та актуальних прикладів. Зокрема наводились приклади із випадків, що пов’язані з пандемією, різноманітними буденними ситуаціями тощо. Вважаю це одним із позитивних моментів лекції, адже саме такі приклади допомагають кращому розумінню та запам’ятовуванню лекційного матеріалу. Викладаючи лекційний матеріал Людмила Анатоліївна опиралася на наукові факти та наукові авторитети. Зміст лекції був досить цікавим, викладач продемонструвала ясність викладу матеріалу та контакт з аудиторією. Загалом заняття було проведене на високому науковому і навчально-методичному рівні і заслуговує на позитивну оцінку".

к. філос.н., доцент - Л.Л. Шкіль

    "Лекція Людмили Анатоліївни була прочитана на високому фаховому рівні. Попри те, що вона була структурно-логічною, містила всі необхідні елементи методичного кшталту (план, рекомендована студентам література etc.), особливої характеристики потребує зміст та форма подачі інфомації. Дана лекція була яскравим прикладом філософування в потоці, вона була густо насичена змістами та смислами, схоплення та осмислення яких потребує відповідного рівня фахової підготовки. Лекційний матеріал мав низку концептів, понятійних згустків, що додатково потребують рефлексії. Тут варто відмітити характер розгортання лекційної схеми: це певний суцільний конгломерат опрацьованого та виведеного на основі власної рефлексії - матеріалу, з-поміж якого можна викристалізувати і готові понятійні смисли, і зачепитися думкою за проблемне поле для подальшого самостійного філософування. Тому, риторичне питання до лектора: чи володіють студенти третього курсу настільки високим рівнем свідомого сприйняття метафізичного від метафізика, який в ході лекції занурений в метафізичне... В цілому ж, дякую за лекцію та новий досвід". 

к.філос.н. - К.С. Гончаренко