У 2021 р. Центром моніторингу якості освіти було проведено опитування з-поміж науково-педагогічних працівників, що забезпечують освітній процес за освітньо-науковою програмою 033 "Філософія" здобувачів освіти третього рівня (доктор філософії). В цілому, Центр моніторингу збирає інформацію, спостерігає, аналізує та діагностує: рівень професійної компетентності науково-педагогічних кадрів та інших співробітників університету; рівень кваліфікації викладацького складу, дотримання етичних норм, правил академічної доброчесності, відповідності програмним вимогам викладаннянаявного навчально-лабораторного обладнання, навчально-методичних матеріалів, лабораторних і навчальних приміщень; координує та підтримує систему рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників та структурних підрозділів Університету за затвердженими критеріями і показниками з використанням автоматизованої системи та регулярне оприлюднення його результатів на офіційному веб-сайті Університету. 

   В останньому анкетуванні взяли участь 11 науково-педагогічних працівників, які мають відношення до забезпечення якості освіти здобувачів третього освітнього рівня (доктор філософії), майже 37% з-поміж яких мають педагогічний стаж близько 15-ти років, а 45,5% понад 30 років. З-поміж опитуваних науково-педагогічних працівників майже 64% беруть участь, або залучені до роботи в міжнародних наукових проектах, всі 100-відсотково дотримуються принципів академічної доброчесності, всі адаптувалися до умов змішаного (дистанційного) навчання в умовах якого наразі відбувається освітній процес. Про це свідчить той перелік програм/освітніх платформ завдяки яким викладачі проводять заняття: Zoom, Google Meet, Viber, TED, Магістерія, Постнаука, Moodle, Googleclassroom, AltspaceVR, Multimeter, Kahoot, Padlet, електронна пошта. 

   100% опитуваних науково-педагогічних працівників враховують думку здобувачів освіти, обираючи методи і форми провадження наукової та навчальної роботи. Таким чином, ми приходимо до висновку, що надалі є необхідність лише дотримуватися та посилювати такий підхід. Поряд з цим, необхідно завважити, що надалі слід підвищити рівень академічної мобільності викладачів (завдяки долученню їх до загальноуніверситетських проектів, а також тих, що провадяться безпосереньо кафедрами) та сформувати методологічний інструментар для підвищення/покращення рівня дотримання академічної мобільності аспірантами. Оскільки, 46% викладачів вважають, що аспіранти повністю дотримуються принципів академічної мобільності, а інші ж говорять про часткове дотримання. Саме тому, в плани роботи групи забезпечення внесено питання додаткових пояснювальних тренгів з питання академічної доброчесності. 

   Щодо зауваг та рекомендацій стосовно покращення навчального плану освітньо-наукової програми 033 "Філософія" здобувачів третього рівня (доктор філософії), то викладачі рекомендують посилити "ктивність по написанню публікацій у фахових виданнях", посилити освітні компоненти, які дозволяють "розвиток критичного та креативного мислення, соціальної відповідальності та стратегії лідерства у громадянському суспільстві" (щодо цього слів відмітити, що в оновленій версії навчального плану додано освітню компоненту "Критичне та креативне мислення") та ін. З-поміж побаань, які буде надалі враховано то на найближчих засіданнях групи забезпечення, внесено до плану виконання: збільшення кількості гостьових лекцій та майстер-класів; посилення міжнародної співпраці, залучення аспірантів до міжнародної науково-дослідницької роботи; покращення рівня комунікації иіж відділом аспіратнтури та аспірантами.